Całodobowe świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Geonatury Kielce
ZAPYTANIE OFERTOWE
I.ZAMAWIAJĄCY
- Nazwa i adres:
Nabywca:
Gmina Kielce, ul. Rynek 1, 25-303 Kielce
NIP: 657-261-73-25, REGON: 291009343Odbiorca faktury:
Geonatura Kielce,
ul. Daleszycka 21,
25-202 Kielce,
tel. 41 36 76 800,
- Rodzaj Zamawiającego: administracja publiczna.
- Osobą wyznaczoną do kontaktów roboczych jest Andrzej Płonka
tel. 41 36 76 800,
e-mail: sekretariat@geonatura-kielce.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Geonatury Kielce:
1. Przedmiotem zamówienia jest :
-świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Geonatury Kielc, należących do Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Kielce
-zapewnienie pracownikom ochrony wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania poprzez stację monitorowania podłączoną do systemu alarmowego Zamawiającego
– dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego
– odwożenie wartości pieniężnych- pojazdem będącym w dyspozycji Wykonawcy .
Wykaz lokalizacji i sposób sprawowania ochrony:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1
2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem zakresu wykonywanych usług –załącznik nr 1 do zapytania i projektu umowy – załącznik nr 4 do zapytania.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia 01.02.2022- 31.01.2023
IV. ZASADY PRZEPROWADZENIA PROCEDURY ZAMÓWIENIA
- Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 70 1-70 5 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2020.1740), Zarządzeniem nr 12/2021 Dyrektora Geonatury Kielce z dnia 04.05. 2021 w sprawie wprowadzenia Regulaminu postępowań przy zlecaniu zamówień na podstawie art.2 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych tj. bez zastosowania przepisów ustawy.
- Oferta może być złożona przez każdy podmiot nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podst.art.108 ust.1 i art.109 ust.1 prawa zamówień publicznych. Oferta zawierająca wszystkie elementy zamówienia, powinna zostać sporządzona na załączonym formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego i być dostarczona do dnia 11.01.2022 r. do godziny 09.00.
- Oferty należy składać w formie elektronicznej, bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego na adres: sekretariat@geonatura-kielce.pl wyłącznie w przypadku podania pełnych danych rejestrowych (nazwa, adres, NIP, REGON, aktualny odpis KRS oraz CEIDG) podmiotu, dostarczenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu i na rzecz Wykonawcy (imię, nazwisko, PESEL, kontaktowy numer telefonu) oraz oświadczenia Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 i art.109. ust.1 Prawa zamówień publicznych. Oferty nie spełniające tego warunku zostaną odrzucone. Z oceny ofert sporządzony zostanie protokół.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
- Oferty złożone, są wiążące dla Oferenta przez okres 30 dni. Podpisanie Umowy nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od momentu rozstrzygnięcia postępowania. Umowę podpisać może wyłącznie osoba do tego upoważniona, po uprzednim przedstawieniu stosownego upoważnienia.
- Oferowana cena obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
V. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t. j.. Dz. U. 2020 poz. 838)
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
CENA (podstawą wyliczeń będzie cena brutto)– 100% (max 100 punktów);
2.1. Sposób oceny ofert w kryterium CENA:
Ilość punktów dla każdej oferty w tym kryterium zostanie wyliczona wg poniższego
wzoru:
C min.
C = ———— x 100 % 1 % – 1 punkt
C bad.
Gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 100 punktów.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1.Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66. Kodeksu Cywilnego i nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony rozdziale IV lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3. W przypadku, gdy okaże się , że Wykonawca którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę z najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w treści ogłoszenia oraz załączników przed terminem składania ofert. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji umowy na realizację usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Geonatura Kielce, w związku z trwającą pandemią,
w drodze aneksowania umowy. - Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
– odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
– wypełnione Załączniki 2b, 2c,2d do Zapytania ofertowego;
– listę osób skierowanych do pracy w Geonatura Kielce wraz z potwierdzeniem że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę;
– kopię zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
– kopię zaświadczeń o niekaralności pracowników ochrony (aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego);
– kopię orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony;
– zobowiązanie do zachowania tajemnicy służbowej, związanej z zabezpieczeniem obiektu i wykonywanymi czynnościami ochronnymi.
VIII. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geonatura Kielce, ul. Daleszycka 21, 25-202 Kielce, tel. 41 3676 800;
28.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Geonatura Kielce jest Pani Krystyna Młynarczyk, kontakt: sekretariat@geonatura-kielce.pl, tel. 41 3676 800;
28.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Ochrona obiektów Geonatury Kielce.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019.2019.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniku nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia